נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מהם המשחקים הכי נפוצים ששמים לארנב בכלוב

משחקים ארנב בכלוב

ארנבות הן חיות מחמד נפלאות, אבל אנחנו חייבים לספק להן את סביבת המגורים והצעצועים המתאימים כדי לדאוג לרווחתם. כלוב מצויד היטב עם צעצועים מעוררים יכול לעזור לשמור על הארנב שלכם שמח ובריא, הן פיזית והן נפשית. אבל אילו משחקים אפשר לשים בכלוב של ארנבת? ומה צריך לשים בכלוב בנוסף למשחקים? האם ארנבים בעצם מפחדים מכלובים?

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על החשיבות של צעצועים וגודל הכלוב עבור ארנבות. בנוסף, נציע לכם כמה רעיונות לצעצועים מהנים ומרתקים שתוכל לספק לחבר הפרוותי שלכם.

 

כל מה שצריך לדעת על כלוב לארנב

בניגוד למה שהייתם חושבים, לארנבים אין בהכרח פחד מולד מכלובים. באותה נשימה חשוב לומר שהם דורשים מספיק מקום כדי להסתובב בנוחות ולהיות מסוגלים לבטא את ההתנהגויות הטבעיות שלהם – דילוג, ריצה וחיפוש מזון.

הגודל המינימלי המומלץ לכלוב עבור ארנב יחיד הוא כ-183 ס"מ על 76 ס"מ על 60 ס"מ (אורך, רוחב וגובה). עם זאת, חשוב לציין שכלוב גדול יותר תמיד טוב יותר לרווחתו הכללית של הארנב. זאת משום הוא מספק לו יותר מקום לנוע, לשחק ולנהוג בטבעיות. זכרו זאת בעת הקנייה. חשוב גם לציין שאסור להחזיק ארנב בכלוב 24/7, והוא גם צריך זמן מחוץ לכלוב כדי לזוז ולשחק. באופן אידיאלי, ארנב צריך להיות לפחות 2-3 שעות של פעילות גופנית מחוץ לכלוב בכל יום.

משחקים ארנב בכלוב

מהם הצעצועים הכי נפוצים ששמים לארנב בכלוב

בין הצעצועים הכי נפוצים שתוכלו למצוא בכלובי ארנבות הם צעצועי לעיסה. זאת מכיוון שהם מעודדים התנהגות לעיסה טבעית ועוזרים לשמור על בריאות השיניים. בנוסף, תוכלו למצוא לא מעט פעמים קופסאות קרטון או שקיות נייר (אבל לא כאלה שתמצאו בסופר). אלו משחקים פשוטים וזולים, אבל יכולים לספק שעות של בידור לארנב מכיוון שהוא אוהב לחקור וללעוס אותן.

בנוסף, ארנבות אוהבות לחקור ולהסתתר במנהרות, ולכן מתן מנהרה עשויה קרטון או פלסטיק יכולה להיות תוספת נהדרת לכלוב שלהן. צעצוע נפוץ אחר הוא עמוד גירוד. לארנבים יש דחף טבעי להתגרד, ולכן אספקת עמוד גירוד או קופסת קרטון תעזור לשמור על בריאות הטפרים שלהם. בכלוב של ארנב צריכים להיות לא רק משחקים, אלא גם ערמת חציר קבועה, כלים לשתייה ואוכל, ועוד.

 

סיכום

לסיכום, ארנבות זקוקות להרבה מקום, תנאי מחיה מתאימים וצעצועים כדי לשמור על אושר ובריאות. אם תדאגו לארנב שלכם לכלוב מרווח ומגוון של צעצועים מגרים, אתם יכולים לדעת שאתם עושים כל מה שצריך כדי להבטיח שהם יחיו חיים ארוכים ומספקים.

זכרו שמלבד הצעצועים שלהם, חשוב גם לשמור על הכלוב נקי, לספק להם תזונה מאוזנת ומגוונת ולהציב להם מקומות מסתור ייעודיים. כדאי גם לבלות זמן איכות עם הארנב שלכם מחוץ לכלוב, ולתת להם את ההזדמנות לחקור ולשחק בסביבה בטוחה אך פחות מוגבלת.

משחקים ארנב בכלוב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ארנבים