נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

במה עדיף להאכיל ארנב על בסיס קבוע

להאכיל ארנב

כשאנחנו באים לבחור מזון לארנבת שלנו, אנחנו נרצה לבחור כל פריט בקפידה – כדי לספק לארנבת שלנו את כל מה שהם צריכים כדי להיות בריאה ושמחה. לכן חשוב לבנות לארנבת שלכם תפריט מאוזן, שכולל גם מזון ארנבים בעל פורמולה ייעודית, המכיל את כל הויטמינים והמינרלים החיוניים לשמירה על הארנבת שלכם.

אבל במה עוד עדיך להאכיל ארנב על בסיס קבוע? האם ארנבות אוכלות רק גזר? ומה חשוב לדעת לגבי פירות? ולמה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים 'חציר'? את כל התשובות תוכלו למצוא ממש בטקסט שלפניכם.

 

5 המרכיבים הבסיסיים לתזונה של ארנב

אנו מבינים היטב שהארנבת שלכם היא חלק משמעותי במשפחה, ואנחנו רוצים להבטיח שהיר מקבלת את התזונה הטובה ביותר האפשרית. אנו בטוחים שהארנבת שלכם תאהב את התפריט שתבנו לה על סמך העצות שלנו. אלו הם 5 המרכיבים הבסיסיים לתזונה נכונה לארנבת:

להאכיל ארנב

    1. חציר

חציר צריך להוות את רוב התזונה של הארנבת שלכם, וצריך להיות זמין עבורה בכל עת. המונח המקצועי אמנם מדבר על 'חציר', אך למעשה ניתן לתת לארנבת גם שיבולת שועל או דגנים בסגנון.

 

    2. ירקות טריים

ירקות טריים כמו גזר, חסה וברוקולי הם מקור נהדר של ויטמינים ומינרלים עבור הארנבת שלך. אתם צריכים להאכיל את הארנבת שלכם במגוון ירקות – בכמויות קטנות – על בסיס קבוע.

 

    3. מזון למכרסמים

יש להאכיל ארנבת במזון למכרסמים בכמות מדודה ומוגבלת. ארנבת לא אמורה לקבל יותר מרבע כוס לכל שש ק"ג של משקל גוף. הסיבה לכך שחשוב להגביל את כמות המזון היא שמזון למכרסמים נוטה להיות עתיר קלוריות. חשוב גם לבחור במזון מכרסמים איכותי. מזון איכותי לארנבת לא יכיל אספסת, ובכך יעזור למנוע בעיות בריאותיות פוטנציאליות.

להאכיל ארנב

    4. מים

חשוב שלארנבת שלכם תמיד תהיה גישה למים נקיים וטריים. מומלץ להחליף את המים במתקן בכל 24 שעות, ולא יאוחר מ-48 שעות. את בקבוקון המים כדאי לנקות בהרבה מים ומעט סבון פעם בשבוע.

 

    5. פירות טריים

ניתן להאכיל ארנבת בפירות טריים כמו תפוחים, תותים או מלון. יחד עם זאת, פירות הם פינוקים, ולכן חשוב לתת אותם רק מדי פעם ובכמויות קטנות. הסיבה לכך היא שפירות הם בדרך כלל עשירים בסוכר, וצריכה מוגזמת שלהם יכולה להוביל להשמנה ולמחלות נוספות.

 

סיכום

לסיכום, ארנבת שאוכלת טוב היא ארנבת בריאה ושמחה. התזונה המושלמת של ארנבת כוללת שילוב של חציר איכותי, ירקות טריים וכמות קטנה של כדורים, יחד עם אספקה שוטפת של מים ופינוקים בדמות פירות. חשוב לספק לארנבת שלכם את כל הויטמינים והמינרלים שהיא צריכה.

אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הווטרינר שלכם, לנסות דוגמיות שונות של אוכל לארנבות ולראות את ההבדל שאוכל טוב עושה בבריאות ובאושר של הארנבת שלכם. העניקו לארנבת שלכם את התזונה הטובה ביותר שיש.

להאכיל ארנב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ארנבים