נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיווק וקידום ברשתות החברתיות: כך עושים זאת נכון

שיווק וקידום ברשתות החברתיות_ כך עושים זאת נכון

פעם, היו לנו פרסומות בטלוויזיה. היום? יש לנו את כל העולם בכף היד, ובמהירות שיא אפשר להפוך כל תמונה ממוצעת למם ויראלי שיגרום לכולנו לשאול: "איפה הייתי כשהטרנד הזה התחיל?".לכן, כל עסק יודע שבלי רשתות חברתיות הוא לא שווה כלום. אז איך עושים את זה נכון? קבלו את המדריך המגניב שיצרנו במיוחד בשבילכם.

 

פייסבוק – המקום שבו בומרים מגלים את "הסלפי"

נכון, פייסבוק עדיין לא מת. זה לא שאין שם אנשים – פשוט נראה שכולם שם טיפה מזדקנים ומתחילים להבין איך לעשות לייקים. וזה בסדר!

 

אז איך עושים את זה נכון? אל תשכחו לפתח חוויות שיווקיות על פי הקהל שלכם – ואם הקהל שלכם הוא בגילאי קום המדינה פלוס, לכו על פוסטים עם תמונות של נופים, ילדים וחתולים. כל השאר לא באמת יעניין אותם.

פייסבוק – המקום שבו בומרים מגלים את "הסלפי"

אינסטגרם – איפה שמושפעות עושות מיליון דולר (ואנחנו רק מנסים להבין איך, לעזאזל?)

בואו נודה בזה: כל פעם שהמושפעת האהובה עליהם מעלה תמונה עם בגדי ים קיציים, אתם שואלים את עצמכם "איך היא תמיד נראית ככה?" את התשובה, כמובן, אתם לא תמצאו – אבל האינסטגרם עושה עבודה טובה בלמכור לנו את הרעיון של חיים מושלמים עם קפה מחמם לב לצד נופים מרהיבים.

 

הבעיה? אנחנו לא באמת חיים כאלה. אז איך לעזאזל אפשר לקדם את העסק שלכם באינסטגרם? פשוט מאוד: קניית עוקבים באינסטגרם! כן, אני יודע, כולם אומרים לכם לא לקנות עוקבים – אבל למה לא? אם יש לך מאה אלף עוקבים שגרים בכלל בפיליפינים, תדע שהעסק שלך עומד להפוך למותג בינלאומי. כל אחד שיגיע לביקור יגיד "וואו, יש לך 100K עוקבים?! אתה חייב להיות תותח."

 

טיקטוק – לחיי הכוכבים החדשים

אם אינסטגרם היה המגרש של המושפעות, אז טיקטוק הוא מגרש המשחקים של הדור הבא – "דו ה-z" המפורסם –  וזה עולם אחר לגמרי.

 

אז מה עושים שם כדי להצליח? תפסו את הקהל הצעיר בשנייה, אל תבזבזו זמן עם תוכן משעמם. אם אתם עסק שזקוק לשיווק טיקטוק, תשכחו מכל מה שידעתם – תעופו על עצמכם ותעשו דברים מצחיקים, מעוררי תגובות ופשוט מופרעים.

 

בניית אסטרטגיה שיווקית – זה חובה

בסופו של דבר, כל הטכניקות האלו לא יעבדו לכם אם לא תשקיעו זמן בניהול התוכן שלכם ובעבודה על בנייה של פרופיל שאתם גאים בו – ולא רק כי יש לכם את הפילטר הכי מגניב.

 

רוצים להצליח? תתעקשו להישאר אותנטיים, תזכרו שגם לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק יש חוקים (ושלא תעזו לחשוב שמה שקורה בסטורי לא מתועד), ואל תשכחו – בעולם של "שיווק מושלם" יש גם מקום לכישלונות (ועדיף שיהיו כמה שיותר מפוארים ו-ויראלים, כמובן).

 

כמה מילים מעודדות לסיכום…

קידום עסק באינטרנט הוא לא מסע לינארי – הוא יותר כמו ריקוד סוער של תמונות, סרטונים, וממים שיגרמו לכולם לשאול את עצמם: "מה קרה כאן עכשיו?" אז תפתחו חשבונות, עופו על עצמכם, ותהיו בטוחים במה שאתם עושים, בלי להתבייש אפילו לדקה.

בניית אסטרטגיה שיווקית – זה חובה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי